Vad är vad?

Tänk på att köpa ett par mörka jeans. De fungerar i alla väder och till alla kläder. Jag är seriös.
1. De är snyggt slitna (eller inte slitna alls)
2. De fungerar mycket snyggt till en vacker kavaj
3. Ser stilrent ut
4. Du ser slankare ut
5. Vad kan bli snyggare? Benen formas på ett perfekt sätt och det är lättmatchat

Plus jeansen bör vara av en hög kvalité. Köp inga som du ångrar att du köpt och inte heller bara för att de är billiga. Tro mig, det fungerar inte i längden.

Att prova jeans vid reatider är inte heller en toppenidé.
1. De brukar ändå bara sätta ner jeans du aldrig tänkt köpa i vanliga tider
2. Köerna är längre än eiffeltornet är högt, dvs såvida du inte tänker sova på natten och har 24h på dig är det helt okej att sätta igång att testa.
3. Ja, jag tror att jag fick med allt där.

Se och Lär. Forts. följer.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0