dagens kap

YEAAAH.
jag har hittat mina underbara skor till EXTRA BRA PRIS.
de finns på din sko, och kostar enbart 200:-
hur billigt kan det bli?
trots detta övervägde jag att inte köpa dem..

kom hem med en svart jacka från stadium istället.. kändes som att man måste prioritera.
jag menar, om det nu skulle regna EN DAG så måste man ha kläder för en sådan gång också.
am I right?

olala..
jag ska även göra allt för att få bort min fula färg på händerna, peeling nästa!
har införskaffat mig en från NIVEA idag, hoppas att den gör susen...

och jag har aldrig i hela mitt liv haft lösnaglar förr, detta är en ny grej, svårt att skriva med dem.. men man lär väl sig det med I guess.

nää.. see you later aligator

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0