denna har jag kopierat

(från Maya :) hoppas att hon inte tar illa upp av detta, OCH jag ska marknadsföra henne här och nu istället... http://princesssparkling.blogg.se

Tio första:
Första bästa kompis
: Eveline, Nina
Första bil: Det var nog en Ahlgrens bil
Första kärlek: Jag tror att det var en som heter Daniel
Första husdjur: Guppi fiskar - som min mor spolade ner i toaletten någon vecka efteråt
Första semester: Till Karlstad i flygpland då jag var två månader, med ROSA overall. tack päronen
Första jobb: på Ica
Första köpta skiva: "Veckorevyn" någonting, haha den sämsta jag inhandlat, men 69:- fattigare blev jag
Första riktiga kärlek: han vet
Första piercing: Öronen när jag var sju(?), eller jag skulle nog fylla åtta, sedan två till vid nio års ålder
Första konsert: Riktiga konsert som jag varit på var melanie C, tror jag??

Nio sista:
Sista drickan: vatten
Sista bilfärd: igår när jag letade min lillebror
Sista filmen du såg: OC faktiskt, det gick på tv för några timmar sedan
Sista ringda telefonsamtal: Till Lina men ack sa grisen, hon svarade ej
Sista bubbelbadet: typ över ett år sedan, på paradisbadet...
Sista spelade cd: jag spelar aldrig CD, men jag hörde sugababes på mtv alldeles nyss, räknas?
Sista kyss: typ förra helgen
Sista gången du grät: igårkväll, usch vad jag var rädd
Sista måltiden: Världens godaste med kassler och liknande, mumssss!

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Neeej, haha oo nej, det kommer inte på fråga, eller?
Blivit arresterad? nej nej nej nej!
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja. En gång
Varit på tv? Det med faktiskt, olala... flera ggr, Lina och jag är linslusar på hockeyn :P
Fått ditt hjärta krossat? jess!
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Det känns hemskt att skriva det men det stämmer
Haft ett one night stand? Nopp!
Busringt till nån? Jaaaaa, haha jag tror det.. det kan ha hänt faktiskt :)

Sju saker du har på dig:
1. glasögon
2. lösnaglar
3. ringar
4. underkläder
5. svart diadem
6. mascara
7. en tofs i håret. det stämmer MAYA ;) haha

Sex saker du gjort idag:
1. Letat efter min skåpnyckel i en halvtimme innan jag gick besviket till bussen, utan nyckel
2. Bekantat mig med en ny människa på stan :)
3. Bytt mina individuella val, uuuuaaaa, jag vill inte ha dem, ge mig nyaa?
4. Käkat godis i mängder
5. Gått in på en ny affär i city
6. Köpt "Glamour" som jag för övrigt ska läsa klart innan jag somnar,..

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Jeans, tights och allt vad byxor innebär
2. OC, One tree Hill, Grey's anatomy, Gilmore girls, Ska du säga, Sjunde himlen, jag är INGEN tv-nörd
3. Tjejmagasin, tidningar, you name it
4. Åka bil/Köra bil
5. Inredning

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. MAMMA
2. Lina
3. Emma
4. Min dagbok

Tre val:
Svart eller vit? vit
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? choklad

Två saker att göra innan du dör.
1. Rest hur mycket som helst
2. Tagit vara på alla dagar

en sak du ångrar:
1. Just nu kommer jag inte på en grej faktiskt, men visst finns dem överallt. Jag ångrar att jag lämnade tillbaka skorna, men men.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å, det här var allra trevligast!

2006-05-13 @ 00:51:19
Postat av: maya

hahah :) nä men vad trevligt!

2006-05-13 @ 14:13:33
URL: http://princesssparkling.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback