en helt ovanlig tisdag

denna morgon - sovmorgon, jag fick sova till klockan 7.11 inte illa för att vara mig men i alla fall börjar jag inte förrän om 50 min men men, skam den som ger sig.
lina sitter här bredvid och skriver för fullt om sin lilla bok så att säga, mycket trevligt.! jag känner att den sociala kompetensen är vidunderligt stor ;)
jaao annars känner jag även att hungern har börjat växa, jag som nyss åt frukost ändå, men ack sa grisen, den känns.
något mer att tillägga?

ikväll är det Grey's anatomy, och jag kom på det nu att jag höll på att gå i taket när jag hörde femmans pratare igår "... I säsongsavslutningen av OC". VAVAVAVAVA? det får aldrig ta slut, jag hatar sådana ord, man ska inte hata men jag är verkligen bra nära. hualigen. det måste fortsätta för alltid.
tur då att grey's är kvar ett tag till - man kan i alla fall hoppas!



Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0