en stor överraskning

jaa, det var såå otroligt skoj! jag köpte lite saker idag på staden bla tre plagg till min lillebror
och ni ska bara veta HUR SNYGG HAN BLIR I DEM ;) och han gillade dem såå skarpt.
när han såg den blommiga läckra tshirt-skjortan lös han som aldrig förr :D
han bara sken upp! haha.
men han tyckte om den och även två andra tshirtar som jag köpte till honom!
såå det var skooj! ;)

får ta min andra bror någon annan dag, men jag älskar verkligen att köpa saker till dem, för de blir såå otroligt glada när man kommer hem sådär!
jaaa..

särskilt när man är borta och reser och kommer hem med lite saker och fina ting - det är såå kul!

dagen i sig var ganska skön med tanke på att jag hade i stort sett bara EN lektion denna dag, och den var på morgonen - dvs dans. mycket trevligt! det drar ihop sig för uppvisning, nästa vecka 4 föreställningar.
man kommer absolut INTE vara nervös - nej nej eller JOO! ;) haha.
men det är smällar man får ta. det är nästan värre att vara nervös för en annan, då man själv sitter i publiken men men.

såå just nu tittar jag på skärgårdsdoktorn. ska ta ur mina linser har jag tänkt ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0