god morgon världen

sovit gott? det hoppas jag att du har.
själv är man piggare än piggast, vaknar klockan halv åtta och inser att det är ingen SKOLA idag så det var bara till att somna om.
angående kvällen igår såå såg jag "heartbreakers" MEN som vanligt somnade jag och det varingen idé att väcka mig själv, jag har aldrig varit så trött.

men idag går jag på högvarv. låg denna morgon i sängen och tänkte på att jag måste köpa yoghurt och tunnbröd INNAN jag kan äta min frukost eftersom vi bara har flingor hemma. men tror ni inte att mamsen snäll som hon är, handlade igår och allt fanns! hon hade till och med köpt TVÅ äppelsorter - varav BÅDA gröna. tack för det. kommer det in röda i vårt hus går det lika snabbt att kasta ut dem igen!

ikväll är det lovsångskonsert, ååhh vad jag längtar, synd att det blir samtidigt som melodifestivalen men men det är sådant man får ta, får se reprisen eller något, en stor del av tiden är bara tidsfördriv ändå, faktiskt!

och jag blev hur glad som helst när jag vaknade upp och fått ett mms. mums vad trevligt, klockan halv åtta denna morgon läste jag det och blev sååå happy! tack tack tack! :)

jag har även hittat min nya godisfavorit bara sådär - "tutti frutti passion" såå djuriskt god.

mor och far gör om i köket faktiskt, vi har inga luckor kvar utan nu är det som så att de ska slipas om och sedan sättas på med nya handtag -. hur snyggt som helst från ikea.. det ska vara vitt "vilket öppnar och ger mer ljus" plus silver LÅNGA handtag - kommer bli grymt!
och förresten är färgen en nyans grå också, bara för att man kan inte ha HELT vitt :)
såå det är de i full gång att göra :D haha...

soo long.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0