helt klart äckligt

okej nu har man köpt hem lösvikt till morgondagens ma prov, vilket kommer sktia sig totalt
har inte ens öppnat boken, och det enda jag ska göra idag är att äta mat (vilket jag nyss har gjort, vräkt i mig massa yoghurt och flingor + mackor + äpple (som var helt klart ÄCKLIGT uuggh), men i alla fall är det inte riktig mat tycker jag, såå det blir middag senare..
men sedan ska vi till möte och jag ska leda lovsången ;) Weeeo det kommer bli kanon, bara att sjunga på liksom.
med mig har jag två brudar som backar upp + kanske en grabb + fyra män på instrument - gitarr, elbas, trummor och piano. jag menar kan det bli bättre?

det kommer att bli kanon.
bara att hålla tummarna
och vi ska även hålla tummarna för carola ;)YESSSS! jag är på din sida - det vet du ;)

åhnej, det finns en fet risk till att jag äter upp allt mitt lösvikt idag, skit!
måste hålla mig :P hehe..
har bara ätit LITE (eller inte) än.

granny äpplet - var gammalt!

och tack för kommentaren "björkudden är svaret"


(vad säger vi om att det tog slut mellan ryan och marissa igår?????)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0