hey its grey

ikväll smäller det minsann! det är grey's anatomy - igen? haha, jag tycker veckorna bara rinner iväg nu alltså!
kom ihåg då det pratade i skolan om att vi har FYRTIO "skoldagar" kvar. Nu har vi knappt en veckas skoldagar, och PLUS att man är ledig på nationaldagen, inte för att det har en sådan stor betydelse, jag hade lika gärna kunna gått den dagen i skolan, faktiskt! :P det är mysigt när man bara är där.

i alla fall så är det grey ikväll och det är alltid lika spännande, det händer någonting VARJE gång, det gillas enormt.

jag tycker även att den nya serien är lite skojig, på femman, "the war at home" eller något liknande. lite familjekänsla, som i de flesta ändå, men har dock aldrig sett ett helt avsnitt egentligen är jag tyst gällande den.

jag har även stått och provat lite kläder här hemma idag. vad mycket onödigt man samlar på sig. tycker inte ni det? man köper nytt och slänger ALDRIG de gamla sakerna. Eller aldrig och aldrig, jag gav bort tonvis med kläder till en tjej som blev otroligt glad för dem :) det var kul faktiskt! men annars ändå, har ingen plats, får bygga ut eller något, det känns jobbigt men det är dagens sanning! tur att man har den där saken från ikea, ikea, behöver jag säga mer? Kanonshop!

(+) sovmorgon, plus att min mor hämtade mig vid bussen.tack.
(-) all väntan under dagen, nervositet? jag vet inte jag, "inte-hitta-utvägen-tyg" (det ni;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0