konditionstest

.. blev det inte för min del, tyvärr!
har så fruktansvärt ont i mitt huvud och snart ska man bege sig,
måste ta alvedon på alvedon eller ipren blir det nog ;)

sedan så är det nationella i matte B på fredag vilket jag inte ens TITTAT på, känns som att det får bli imorgon.

IMORGON däremot kommer vi ha teater i aulan - haha inte så seriöst, bara klassen - romeo och julia.
lovely ;)

plus att det var jordens godaste lunch i skolan idag - och de där mjuka bröden till - djuriskt gott!

OC är det senare ikväll också, underbart trevligt faktiskt om jag får säga det själv, men samtidigt känns det som att det blivit överskattat - grey's anatomy är nästan håller jag på att säga - sneppet bättre ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0