lovsångskonsert

nej men skojar du eller?
detta kommer att bli KANON, jag önskar att jag hade varit med i kören även denna gång.
men detta år avstod jag :P

i alla fall är jag nyduschad och Hugo Boss härparfym har jag tagit på mig (brorsans) haha, :P
så kan det gå, men det är bara det att den är djuriskt god.
så nu kommer jag att gå runt och lukta som herrarna ikväll!
yeaaaaaah ;) lite annorlunda, men samtidigt tufft :P

jaja, ska ta på mig kläder och fixa till mig.. har tänkt följande

svarta tights (till knäna)
jeansshorts man viker upp
plus något mer :P haha,

har inte kommit såå långt i själva outfiten.
jaja.

ha en trevlig kväll, ska snabba mig hem och titta på schlagern ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0