och till sist denna dag

Senast sedda film: Elizabethtown (underbart braa, väldigt sevärd) + just nu Skärgårdsdoktorn - ovanligt NEJ?
Senast köpta skiva: Jag kan faktiskt inte minnas, tyvärr, jag köper aldrig skivor om jag ska vara ärlig. :P
Sparar till: England, som jag ska till om några veckor, men har dock inte kommit mig underfund med att BÖRJA spara.
Väntar på: Att borsta tänderna och krypa ner i sängen, men just nu känns det långt borta.
Pålägg som gäller: Smör och ost, ibland skinka, men ett hett tips om man inte ORKAR ta fram pålägg, använd "grillkrydda" som ett slags pålägg över smöret. Mumsfilibabba!
Dagens dryck: Jag drack ett vattenglas sist, tillsammans med en ipren (huvudvärK)
Senaste boken du läste: Det måste vara "mina ex" har faktiskt inte än läst ut den, håller även på med "pärlor från månen" men har dock läst hela ebbas bok. inte illa.
Senaste maträtten du åt: Det blev resterna sedan gårdagen, en liten blandning, korv och makaroner sedan köttfärspaj, jaa så var det! smarrigt båda två (dock inte samtidigt :P)
Senaste klädesplagget du bar: Ett par svarta byxor och ett svart linne - hemmaklädd så att säga =)
Senaste repliken du yttrade: "Men jag dööör vilken söt film mamma" haha, skön svar NEJ, men jag är ärlig i alla fall.
Senaste personen du träffade: Mamma och lillebror
Senaste personen du pratade i telefon med: Pappa
Senaste personen du fick brev av: Hahaha, nu ska vi se, senast jag fick brev var väl sisdär etthundratio år sedan men nääe egentligen inte, jag fick något "börja spara till din pension" brev. har dock inte läst det
Senaste gången du sov: Natten till idag, från halv ett till tio över elva, vilket aldrig har inträffat som jag redan skrivit.
Senaste saken du köpte: En grej till mamma, "morsdag" innan dess två par shorts och två klänningar, som sagt, jag skulle ju börja spara ja.. så var det
Vad har du gjort idag: Tittat på tv, tittat på då pappa satte upp de nya köksluckorna med snygga handtag från ikea, sedan insåg jag att jag borde hjälpa till så jag lade tillbaka porslinet i hyllorna, som jag även torkade och städade ur. köpt godis och jaao ätit mat bla.
Gillar du svarta kläder: Ja, men dock inte alltför ofta, Färg på tillvaron tack!
Hur tidigt stiger du upp: En helt vanlig vardag är jag uppe o5.44 vilket är ILLA tycker jag själv, har jag sovmorgon brukar det väl bli runt 7.oo, helgen ca 9-1o.
Vilken färg har du på håret: Just nu är jag BLOND! efter 5 färgningar från mitt "färgade" bruna hår såå är jag BLOND, och jag känner att blont hår är JAG, eftersom det är min ursprungliga. kul att prova på brunt ändå :D
Vad har du för färg på ögonen: Blå ögon med inslag av grönt, tror jag.
Är du uppväxt i stan eller på landet: I ett samhälle, varken eller om jag får säga det själv.
Var har du ont: I min mun, jag tror att jag sovit för liteö
Vad lyssnar du på för musik nu: Pink - Dear Mr President.
Vad tycker du om idrott: Det fungerar minsann! HOCKEY är kanoners och bäst!
Vad har du för klocka: Flera stycken, en rosa, en till rosa, en vit, en svart, en brun, en annan vit, en d&G svart och röd och några till, men jag använder för det mesta den svarta.
Favorit godis: Lösvikt godis, allt annat blir man trött på efter ett tag, då det är samma smaker!
Dyraste plagg du köpt: Det måste nog vara jeans ändå
Har du jobb: Ja, tänka sig att jag har det :)
Vad fick du på ditt senaste prov: det du!
Favorit ämne i skolan: Det får bli svenska, jag ÄLSKAR att skriva.
Något du är stolt över: Min mobiltelefon (:

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0