oh pretty woman, walking down the street...

älskar inte ni också denna film?
har precis startat den nu och jag känner redan glädjens höjdpunkt :) såå otroligt bra film!
de bästa filmerna gjordes förr faktiskt, nu ska de alltid vara så PERFEKTA att de blir FÖÖR perfekta,
vilket gör dem sämre!

såg faktiskt på "tjejen som föll överbord" och jag måste erkänna att jag grät i slutet, trodde inte att den skulle vara så bra, men se där se där, det var den, eller den gick i alla fall att se rakt igenom :)
tittade även på ett avsnitt från skärgårdsdoktorn, ni vet då när eva kommer hem! :) haha.. jag är en skärgårdsnörd uti fingertopparna, men kan tyvärr inte hjälpa det!!!

såå nu sitter jag och tittar på pretty woman, helt wonderful, har gjort mig redo för sömnen, vilket är helt underbart, då vet man att man kan somna närsomhelst utan att man måste kliva upp senare! Thanx.

tack också för alla kommentarer - fortsätt så ! :)

ikväll var det en riktigt mysig mat&fika kväll också, mer gånger tack!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0