okelidoke - tillägnat

först vill jag säga till er att kika in på denna blogg:
http://touchoftess.blogg.se
weell, tess har tagit det stora steget at skapa en blogg hon också, välkommen in i gänget ;)
so sweet människa! det gillas! såå jag rekommenderar denna ;)

nu ska jag sätta mig ner och mysa framför "Joey" jag tycker verkligen om det programmet :P hahaha.
sedan project runway och efter det ska filmen på! det gillas verkligen.

jag skulle bra gärna också vilja lägga upp stora bilder, ska göra det nästa gång, vet bara inte hur stort mitt utrymme är!
men nästa gång ;) promise!


Kommentarer
Postat av: tess

söööötiiis :D haha tack tack för det du skrev! ;) puss ha en trevlig filmkvälL!

2006-05-25 @ 19:07:37
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0