sömn tack

jag är så otroligt trött och less på allt och alla! nää där ljög jag faktiskt, det enda jag är ÄR trött! :)
sedan alla människor i denna värld är helt kanonfina och söta och allt! det känns kul!

här sitter jag nu och luktar hugo boss som jag råkade spraya från min brors, inte illa alls, det är den bästa herrdoften som finns.
damerna däremot så tycker jag om ett antal X olika dofter, DKNY gillar jag mest, sedan jennifer lopez olika brukar dofta underbart, även britney spears - men där får man vara sparsam med sprayandet så det inte blir fööör mycket ;)

till helgen ska jag göra som så att jag ska knäppa lite kort (om min kamera fungerar) så ska vi ta en titt in i garderoben, känner att jag fått en del klagomål om själva "modet" i min blogg, så jag måste ta tag i detta nu! men som sagt till helgen ska vi köra på det :) har liksom inte såå mycket tid nu!

däremot kan jag säga som så att gul ögonskugga är en riktig megahit, jag tycker verkligen om den färgen faktiskt, särskilt när den underbara solen (om den nu kommer fram sommaren 2006) bränner och man kanske får en färgglimt på kroppen? jaa tack!

jag vill även rekommendera loréals mascara den som är både vit och svart, mycket bra och lätt att använda, jag gillar det att den vita sidan förlänger, men tar dock mer tid att ta på sig! men men, ska man vara fin får man lida pin!

(+): shorts, klänningar, färgade ögonskuggor, sjalar i hår, somriga parfymer, jordgubbar som säljs snart överallt - än en gång, skärgårdsdoktorn, tights, kilklackar, rosa mobiltelefoner, lovsångsskiva a la Harald H, miniräknare stora som hus, snygga resväskor, pretty woman, pocket på stranden...

(-): bohemkjolar och allt som var utav dess like 2005, stringbikini? hööm jo jag tackar ja,

Kommentarer
Postat av: alexandra

rosa mobiler, i li-li-like it ;D

2006-05-30 @ 00:44:21
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0