dagarna långa

ja, dagarna hittills har varit underbara, idag var det stressigt på morgonen men det är sådant man får ta ibland. (victor kan vara orsaken :P)
men på 25 min hinner man faktiskt duscha, sminka sig, borsta håret, ta på kläder, borsta tänderna (hann dock inte äta frukost) men allt i stort sett.

nu väntar jag på att mor ska se klart "doktorn kan komma" och vi kan åka för att hämta min klänning jag beställt. hoppas att den är kanon :P annars får vi sy om den!

hade prov idag också, i aulan, a-provet i sv.nat because jag var sjuk när det var så jaja. nu är det över också.

imorgon religionredovisning och matteprov - men först måste jag hämta klänningen :D

Plus att mor sa: "malin det är gå två betala för en" till konserten - julkonserten. och jag vill veerkligen åka dit :D får se om jag får in victor på samma spår.
annars är det party-party på fredag med tanke på 200-dagars. dvs. 200 dagar kvar till studenten - men egentligen är det 197-. vilket är N I C E.

Vad mer kan jag dela med mig av? Jag kan bara skriva det att jag har världens bästa pojkvän och det kan verkligen inte bli bättre. han är så söt när han tänder ljus och överraskar - otroligt ofta. jag gillar det!

Nuuuu. ich liebe dich.

Kommentarer
Postat av: Q

Hehe, denna blogg börjar att utvecklas som en såpa, där Malin är huvudpersonen och Viktor är pojkvännen. Hur ska dramat fortsätta? Kärlek eller uppror?

2006-11-22 @ 17:06:31
Postat av: Anonym

maha. hähä. ähäh

2006-11-22 @ 17:22:08
Postat av: hmmm

KÄRLEK of course.

2006-11-22 @ 20:09:10
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0