dagens;

Dagens värsta: att ha sovit i enbart LAKAN istället för ett helt täcke, men ja, jag överlevde.
Dagens bästa: victor verkar ha tagit min lipcyl, och jag tog hans, där jag fick en vinst på att hans var ny, min var gammal.
Dagens fanclub: jag diggar att min morbror gillade mitt nya hår (vilket inte alls är klippt) men ja, "du var ju himla snygg i håret malin" haha, nyvaknad, ofräsch, allt hänger, men heey, jag gillar det!
Dagens musik: att trappa ner för trappen komma in i ett kök där victor gör frukost och lyssna på rix. mysigt.
Dagens mest oväntade: victors samtal från jobbet - sådant tycker jag om.
Dagens köp: måste vara biljetten hem i bussen. usch vad dyrt det är, 31 spänn.
Dagens läbbiga: (gårdagens) sanna's klänning, hualigen.
Dagens klädsel: svarta tights, grått linne, svart skärp.
Dagens humör: hur bra som helst, idag är jag glad :D

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0