hos victor :)

yeah, nu är jag hemma hos victor minsann.
min färgning blev konstig men helt okej ändå, kanske? bara det att, öh, nej.
snart ska vi till larssa - som egentligen heter fredrik - dvs INGEN koppling till ordet "larssa" men vi alla kallar honom det så det får han ta minsann - och dricka kaffe.
jag måste lära mig att dricka kaffe - helt klart!

satt och skrev världens lista - den som tess har i sin blogg, men allt försvann och jag orkade verkligen inte skriva om den, jag kanske ska göra det nu medan victor duschar, hm, nää.

och skit också, jag skulle verkligen ta med mig sunes jul, hoppas det finns här.
ikväll blir det trerätters middag och det blir goooootttt!
(jag är mer hos victor än jag är hemma nu för tiden, haha, varannan eller var tredje-natt sover jag at my place. men det är så mysigt här, mycket mysigt.




Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0