lista;

One three hill eller O.C: One Tree Hill - En självklarhet!
Ute- eller Hemmakväll: Hemma är mysigast - tror jag?
Lyx eller Budget: Jag gillar budget - då kan man köpa MYCKET!
Sommar eller Vinter: Både och. Varierar, just nu längtar jag efter en kall vinter och mys framför brasan.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och linne - skönast
Favoritfilm: Just my luck, Two weeks notice
Drömväska: Friis&company
Favoritfärg: Rosa
Drömprins: Victooor ;) Min verkliga prins.
Maträtt: Kyckling och lite till.
FavoritResemål: Jag längtar efter en resa till London/Paris
Tycker inte om: Klagomål och pessimister
Favoritdricka: Vatten
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Alldeles vita :D
Vad gör du när du är uttråkad: Läser tidningar
Missbruk: Godis?
Vad retar du dig mest på: Att somna framför tv:n
Läggdags: Ca 23 på vardagarna
Nagellack: Lila, men älskar Röda
Syskon: Oscar (16 idag)och Edvin.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Någon välgörenhet som har med barn att göra. Absolut! De är de bästa vi har.
Bästa bok du läst: Gossip girl serien.
Favoritparfym: Dolce, J.Lo och DKNY
Vilken är din bästa egenskap: Positiv/glad
Senaste köpta skiva: Det var längesedan.
Favoritgodis: De nya ahlgrensbilarna med choklad
Studier eller jobb: Jobb?
Bästa kompis: Lina
Favorit bloggar: Har många favoriter
Nytt eller vintage: NYTTTTTTTT!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0