min pojkvän

o ja vad han är min. och jaa, vad jag är glad över att få vara hans.
sitter här nu hos hans mamma och det har varit full fart här med tårta och fika och kalas. :) Cajsa är för söööööööööt godbit så att säga. mysigt!
släkten är värst plus lilla mig, och skrattat har vi gjort - och även så lyssnar vi på hockeyn på radion!
just för tillfället har victor åkt iväg för att hjälpa sin far med att hämta hem en soffa!

det går inte med ord att beskriva hur roligt det var att spela hockey idag - dels med alla skydd man hade på sig (okej jag har aldrig i hela mitt liv känt mig som en vandrande låda men idag klockan halv tre gjorde jag faktiskt det). det kändes fantastiskt bara det, men också att victor var så underbart söt i sin utrustning (ja, det är något magiskt med killar på isen :P) och han kämpade på för fullt.
"kom igen nu gumman" :P haha, såå sött! jag älskar när han säger gumman. :P
sedan så somande jag i bilen hem efter matchen.

imorgon ska vi åka hem till mig, och det kan faktiskt bli trevligt att få träffa MIN familj hemma i mitt egentliga HEM så att säga, det var 6 dagar sedan sist. :P

jag älskar victor (och det är jag tvungen att skriva för annars måste jag skriva ett nytt inlägg med dessa tre ord, för då är han inte nöjd :P) och jag tycker om att vara med honom - alltid.

kärlek.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0