nej men malin, är du borta eller hemma?

frågan lyder som ovan, jag är at my own place för tillfället, och det är inte var dag det inte.
men jag trivs mycket bättre hos victor ändå!
sitter här med oboy i handen och letade som bara den efter något gott att smaska på, resultat= NEGATIVT!
mamma;
"ska vi måsta åka ner till affären ändå"
"jaa, det tycker jag, vi måste ju fira att jag är hemma"
"det håller jag faktiskt med om malin,"

ja vad kan man säga, jag får välja vad jag vill :D mums. men som mest är jag sugen på en bilpåse. haha, det var djuriskt gott igår minsann, victor och jag åt den framför "ett päron till farsa firar jul" (så otroligt rolig film).

min skåpnyckel är och förblir ett mysterium.
nu ska jag åka. mums, sedan plugg.


Kommentarer
Postat av: Q

Det är inte bra att bokstäverna är skrivna med färgen rosa. Färgen flyter in i skärmen och efter evigt gnuggande i ögonen för att läsa din text blir de istället slutna.

2006-11-09 @ 12:30:15
Postat av: Anonym

malin du måste va helt kär eller nåt jaa vad händer med din modeblogg? glöm inte bort oss trofasta läsare? :o

2006-11-09 @ 21:51:47
Postat av: Malin

Q; det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för och jag har själv insett att det blev rosa också, men just nu vet jag faktiskt inte hur man tar bort det, kommer inte fortsätta så i alla fall :P

och ja, jag är galet kär och därför prioriterar jag victor framför allt annat, ex bloggen. det känns som att det kvittar att sitta framför en dator, men jag gör så gott jag kan :D§

2006-11-10 @ 18:15:16
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0