onsdag - mitt i veckan

dagen börjar med att kliva upp - nähä?
springer runt i huset och packar, ångest över att inte ha pluggat till både religion och matte
sedan ner och äter, iväg till bussen.
i skolan är det projektarbete och imorgon måste jag verkligen komma ihåg att lämna in den där loggboken
religionredovisningen kom efter det.

och här och nu sitter lina, viktor och victor och väntar på att jag ska komma tillbaka så vi kan åka till max för att äta lunch :) gott var det och min söte underbare pojkvän bjöd mig. tack :D

geografi och något konstigt program skulle nu användas. vi förstod inte mycket av det och det hettade verkligen till där mellan viktor och victor, då viktor tryckte bort allt från skärmen och min victor upplever en smärre aggression, men jag satt bredvid och skrattade glatt ;D
 
nu var det dags för matteprov och det gjordes också, dock inte med ett leende direkt, :(

så skulle vi iväg för att ha idrott - volleyboll, victor och jag fick matchstraff av vår kära lärare. haha, hon är för kul, vi stod och pussades och hon sa till oss "rött kort" ja vad kan man göra?:D

efter det bar det iväg hem till victor och vi åt goda parisare, sedan spelade vi alfapet - som vi alltid gör Every day vi är med varandra - men det är så djuriskt kul.
Sedan åt vi bullar och glass till joey/vänner.

nu sitter jag här för att min älskling är inne i "kustbevakarna" och ja, jag lovade att ge honom en chans till programmet - så ja, jag ska nog snart gå ner till mannen i mitt liv.

MEN det tål att tilläggas att victor har varit en knasboll idag :p och faktiskt en rolig en. Vi har tokbusat till "grease" låten och sjungit och haft oss hela dagen lång, det värsta var nog den iskalla glasslådan jag fick på ryggen, FY AH. R0ligast? Love me tender, i två stämmor i vardagsrummet - högt och tydligt, emil sa: "vad i hela friden håller ni på med?" haha. Vi är trötta, men Kära. :D

okej, vad händer härnäst i malin och victor dramatiken? You will never know. ;)

Kommentarer
Postat av: Q

"okej, vad händer härnäst i malin och victor dramatiken?"

Det undrar jag också...Kommer er smekmånad att hålla i sig? Jag tror det:)
Q konstaterar även att: " Vissa förhållanden slutar lyckligt. Andra med äktenskap;)

2006-11-22 @ 21:12:32
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0