dagen efter turkietresan

.. kommer hem och ja, då väntar överraskningen till morfar - han har nämligen gått i förtidspension!
och vad kan bli bättre då än minigolf?

48802-380
en glad malin - är äntligen i sverige - med lite fräknar på nästippen! - hemma hos min morbror.

48802-381
här ska spelas - nu var det inte direkt planerat gällande kläder och skor - jag visste inte att det var minigolftime men ja, det gick ändå!

48802-382
vad vackert malin, alla tittar på min boll - tyvärr så gick det inte den här gången heller....

48802-383
äntligen är vi uppe på toppen - efter en hel vandring inne i skogen - med mina kära skor! haha, vilket skämt, men vi tog oss igenom och det var vackert denna kväll - otroligt fin utsikt till alla håll!

48802-384
det är såklart att det ska fikas - hur gott som helst, mor hade gjort baguetter och köpt massor med olika kex och sådana saker - jag ser måttligt road ut :P haha..
morbror till vänster - med flickvän-sambo., jag och bror sedan mor till höger.

48802-385
från andra sidan. ¨
fr.v mormor, morfar, edvin, papsen, morbror+flickvän, jag i en underbart skön tröja (min morbrors) och oscar. mamma knäpper kortet.

det var en underbar kväll, synd bara att min andre morbror inte kunna deltaga - han bor nämligen i sthlm,!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0