det spelar ingen roll

.. jag blir alltid glad av shopping? weeeo.
idag fick jag lov att;
- byta mina skor (eller lämna in dem) för att de gick sönder i fredags - använda EN GÅNG; finskor från wedins, well, de är på väg till skomakaren och ska bli bra igen :D
- lämna tillbaka en tröja på stadium
- köpa linsvätska
- lämna tillbaka en kjol på hm som hängt i min garderob sedan jag köpte den (för en månad sedan, eller mer, köptes den 26:e augusti. haha, ett stort skämt - den är för liten, eller egentligen inte, men jag vill inte ha den så snäv actually - bild nedan:

- köpte istället en svart skitsnygg finkjol från hm, verkligen coool! den var dock dyrare - 50 spänn.
(jag tror att det är denna :P)

- där köpte jag även ett par riktigt snygga vantar med små knappar - ni har alla sett dem :)

(hm)

Kommentarer
Postat av: Malin

& jag har även beställt klipptid idag ;)

2006-10-02 @ 21:13:12
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0