en runda till ica

jag och lillebror tog på oss allt vi kunde hitta för att bege oss till handlingstime.
det var varmt - djuriskt vad varmt det blev!
och vi skulle bara ha litegrann - en liten lista som mor skrivit och lämnat på köksbänken - jo jag tackar ja.
300 kr blev det och jag vet inte alls vad vi kom hem med, jag köpte mig i alla fall tidning och godis.
edvin handlade på, massa mackor, munkar ALLT! haha, och jag är ju inte typen som säger nejnej.
utan här delar man med sig - med mammas pengar ;)

i alla fall märker jag när jag kom hem att mina kära smörgåsar jag investerade i - det var en nyhet - kostade enligt mitt kvitto - 20.50:- men enligt hyllan 19.90:-
för mig gör det där INGENTING, orka gå ner igen, klaga, för enbart en 50öring. jag vill inte ens ha en.
MEN FÖR VISSA - så otroligt snåla människor, är det där en vardag. vavava? jag kommer aldrig glömma de människor som kommer tillbaka bara för en 50öring när man själv sitter där. haha, jag skrattar bara - det är otroligt meningslöst..

nu ska jag läsa tidning och titta på sunes jul - för jag är kär i rudolf. haha, och håkan. den lille typen

edvin sa en så söt kommentar under promenaden (jag tänkte ta snowracern till honom men vi båda insåg att så mycket snö finns inte på marken.
"malin, om jag dör nu älskar jag dig" haha, han skulle ta en genväg ;P det är syskon det!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag Gillar din Blogg :]

2006-10-30 @ 13:19:18
URL: http://nogg.se/mochan
Postat av: Malin

Maria: jag gillar att du som läsare gillar min blogg :D det uppskattas, taack!

2006-10-30 @ 13:53:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0