ett litet avbrott

ja, om man uttrycker det såhär, har varit med om världens bästa helg. hur bra som helst.
jag saknar victor redan - så mysigt, så underbart, så perfekt.

fredag;
skola - en timme
åker hem kvart över nio (det var min enda lektion)
väl hemma packar jag lite o sådant
åker in till staden - till victor
är med honom
sedan är det klassmiddag på olearys.
äter - handlar frukost
klassfest
hem från den
godnatt

lördag;
vaknar runt elva
frukost på sängen - det var dagens höjdpunkt. jag har ALDRIG fått det och det var det ENDA jag önskade mig, och ja, jag fick det verkligen (victor är bäst) så satt vi där med varsinn tidning och åt.. :P mums.
klev upp och kl halv två gick victor, jag och cajsa ut på promenad till ica
handlade mat för kvällen - middag och efterrätt
sedan till statoil och efter det hem igen
skulle titta på idol men insåg att vi inte har någon videoapparat :P haha.
spelade kort - Jag älskar det verkligen
åt
sedan gick tiden snabbt och klockan blev närmare kvart i fem
då fick vi ligga i och städa.
tog fram alla ljus vi kunde hitta, städade undan och dukade för - middag för fyra.
jag och victors mor hämtade lina at the busstation
när vi kom tillbaka hade victor släckt ner och tänt alla ljus - hur fint som helst
vi började laga mat
sedan kommer viktor också.
alla är i köket och vi lagar på för fullt - potatisgratäng - fläskfilé o sallad.
musiken var på i bakgrunden
när maten var färdig slog vi oss ner vid bordet
och började äta (och lite till)
så kul så kul så kul
proppmätta och det var dags för efterrätt
städade undan och diskade (lina och jag) grabbarna framför tv:n
blåbärspaj och glass
dukade och sedan åt vi igen
(godis också vavavava)
hur mysigt som helst
efter det gick boysen till statoil för att köpa chips och godis och allt
vi städade undan lite
de kommer tillbaka och vi skulle sätta oss och se på film
hann bara se fem minuter sedan var de trötta på filmen (ingen killfilm direkt) haha.
vi spelade kort - POKER och gissa vem som vann? hahaha, JAAAAAAAAAAAAAAG som inte har någon som helst kunskap i spelet - kammar hem ALLTING! tänk om det varit riktigt pengar alltså. ojoj!
sedan tog vi det bara lugnt och ja,
då kommer gänget haha, party party, vi var inte beredda - men trevligt värre
klockan 2 ungefär åkte de hem
vi sitter kvar framför tv:n helt slutkörda
trötta och går och lägger oss ;);) (klockan 5)
godnatt

söndag;
vaknar upp av papsens sms klockan halv elva
"nu är matchen slut, ska jag hämta er nu?"
NEJ TACK skrev jag tillbaka haha, vi tänkte ta bussen istället
jag menar trött eller vad? victor pigg malin trött. ojoj! - det brukar vara tvärtom - jämt. :)
i alla fall går vi ner där och väcker lina och viktor med en ficklampa - det var kul, men de var redan vakna haha.
frukost time - jag höll på att hungra ihjäl. victor och jag gör iordning och skriker "frukost" femtioelva ggr innan de drar sig upp.
så sitter vi där samlade runt köksbordet - och äter.
sedan körde viktor oss till busstationen och vi åkte hem
jordens segaste buss med tanke på att det var trafikstoppning framför - all the way
och efter det trycker de på en film - haha, "drömkåken"
vi missade filmen eftersom vi klev av och mor hämtade
skjutsade hem liiiina och ja.

nu sitter jag här och filosoferar. jag är verkligen kääääär <3

Kommentarer
Postat av: Erika

Weee.. snacka om helg!

2006-10-22 @ 14:14:39
URL: http://eysa.blogg.se
Postat av: Malin

Erika: det kan man verkligen säga :D världens bästal

2006-10-22 @ 15:05:14
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Johanna

Låter som världens bästa helg det där hörrudud;) lycka till med allt:)! KUUUl att du vaknat upp, ja satt pecis å undrade va du har haft för dej unde rhlegen, inte en ENDASTE blogguppdatering förrns NU! Huurra för det. ;) Snart yooouth:)!

2006-10-22 @ 16:37:24
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Malin

Johanna; haha, jag Veeeeet! otroligt, men alltså det kommer bli så att uppehåll - förekommer eftersom jag tillbringar hellre tid med min pojkvän än sitter framför datorn - detta är stort ;) haha, snart uppsala och jag längtar enooormt! pusss

2006-10-22 @ 17:01:18
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0