här trotsar vi regn&rusk

jag tar på mig allt jag kan ta på mig, mammas renställ och luva och allt! + reflexväst
pallrar mig iväg till kiosken för att hämta ut ett paket - i regn
pappas paket.

detta visade sig vara helt onödigt med tanke på att paps kom hem fem min efter det att jag gått iväg, vi kunde tagit bilen.
jaha, men han blev glad, nu har även han fått lite nya clothes ;);)

nu gäller "vänner" och det är hur varmt som helst på mitt rum :P haha.
sedan ska jag titta på film, som jag försökt att titta på i timmar, jaja snart taggad!

pluggningen då? det tar vi en annan dag.

Kommentarer
Postat av: ...

din mammas renställ? undrara bara vad de är för spännande? ;) Pusspuss

2006-10-04 @ 19:48:30
Postat av: Malin

...; haha, det är riktigt spännande saker vill jag lova ;)

2006-10-04 @ 19:58:47
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0