just nu;

tittar jag på freaky friday och provar kläder ;) haha, ja så kan det gå en sådan här fredagskväll.
somnade innan idol, men ja, markus är hlt klart bäst - danny och eric gjorde det bra också!
topp tre ikväll, definitivt!

nu ska jag fortsätta med mitt, imorgon är det "öppet hus" i skolan så att ja, det blir en dag kortare i helgen, FAST vi är lediga på måndag - och det är nästan skönare. haha, 9-12.30 imorgon och vi blir lediga EN DAG. tack för det!

men, vi har geografiprov på tisdag och svenskaprov + filosofi till på torsdag - bara det känns tungt. men ja, det är bara till att plugga. kanske. inte nu i alla fall :P

... vill pussa på v. ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda upp en bild på kärleken kanske? fatta vad nyfiken man är.?

2006-10-13 @ 22:03:22
Postat av: Malin

haha, jag förstår det, men jag har tyvärr ingen ÄN, så fort som möjligt.. :P

2006-10-13 @ 22:10:41
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0