utmanad

Du är utmanad!

"Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har
och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan."

♥ förr åt jag alltid två smörgåsar till frukosten, där den första skulle ätas när jag läste halva nyhetstidningen och den andra, under den sista halvan, det har ändrats.
♥jag borstar alltid genom håret innan läggdags
♥sover alltid med en nalle på min mage
♥städar alltid på torsdagar - torsdagar är enligt mig en evig städdag
♥äter godis som en häst - istället får jag ont i magen resterande av dagen. illa.

inte för att skryta eller så, men jag är ledig imorgon ;)

jag däckade i sängen - bakofram - missade hela CHRISTINE avsnittet och blev galen på mig själv. :P haha, den enda gången jag väl kan se detta alltså, och vad händer? jo jag somnar.
illa. nu är jag trött på riktigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller med, Torsdag är en bra städdag. Då har man det rent och fint till helgen. =)

2006-10-04 @ 15:21:20
URL: http://ising.blogg.se
Postat av: tessi

Yey du gjorde den ;D sover du med en nalle på magen? :p

2006-10-04 @ 15:28:00
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Malin

Frida: Ja, precis det är så jag tänker också :D haha, mycket trevligt!

tessi: haha, ja det gör jag, varje natt, det är mysigast!

2006-10-04 @ 16:03:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0