what a lovely weekend

tänk er själv vad mysigt det är med sol och 0,7 grader minus.
snön ligger på marken och det är H A L K I G T.
victor och jag vaknade upp klockan tolv och efter det gick vi på promenad i solskenet, det är myys det.

tänk er nu istället att man kommer hem till den person man tycker om som mest och där är rummet helt nedsläckt med ljus i fönstrena och värmeljus överallt.
där på bordet står den snyggaste röda rosen jag någonsin fått, i en vas, med ett riktigt vackert kort - ett hjärta. det är K Ä R L E K det. :)

tänk er godis som smarrigheten själv - att se på "the notebook" i mörkret en hel natt - där den ene parten i det hela - JAG - somnar i en och en halvtimme, men jag menar det är sådant man får ta. :P

tänk er att sitta i ett rum som spelar "in the name of love" på högsta volym, tre galningar (vicotr, emil och cajsa) spelar innebandy (skjuter på mig om vartannat) på golvet bakom mig och det förekommer S K R I K.

men jag klagar inte en sekund, för nu pussar victor på MIG :)
I o U. love is in the air. I love you.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycko dig ;D

2006-10-28 @ 19:01:30
Postat av: Emma

Mycket vackert skrivit ! : )

2006-10-28 @ 19:18:41
URL: http://flickansomkalladesdet.blogg.se
Postat av: Johanna

man blir ju faktiskt lite sugen på å bli kär:P

2006-10-28 @ 21:16:31
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Anonym

jag vill också ha pojk. du är en lyckligt lottad kvinna!

2006-10-28 @ 23:36:22
Postat av: Malin

jag är en riktigt lyckost, här sitter jag nu och borstar mina tänder :P medan victor bäddar sängen - snart blir det kortspel och ännu en vinst av moi - eller inte. men jag klagar inte alls, han får gärna vinna - annars blir han bara ledsen - jämt!
taack!

2006-10-29 @ 13:08:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0