48802-226

48802-226
yes, ett par av mina nya - dock i grå färg - skor idag! jag är nöjd som bara den, lina och jag tog en liten tur ner på staden bara sådär och gjorde av med pengar.

dessa kostar 380:- och finns i grå, brun, svart

dock var det onödigt att köpa ett par grå. eftersom jag redan har ett par grå ankelboots, men men! jag kan alltid använda dessa också ;)

sedan blev det ett par svarta också, fast i en annan form. hittade ingen bild på dem så det kommer väl snart.

även lite småsaker på lindex/hm. btw, en klänning - svart - på hm igår,. kort, som jag hade idag - till mina skoletter och jao det passade vädret perfekt i alla fall :P

nu fattas bara en vinterjacka - förslag?

Kommentarer
Postat av: tess

jag testade dom där ankelbootsen idag på din sko ;)

2006-09-20 @ 17:40:27
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Malin

tess: haha, se där se där ;P de är verkligen små i storlekarna och ja, jag vet inte om mina är det eller inte, ska gå lite i dem här hemma och testing testing, jag gillar dem, gör du? :P haha.

2006-09-20 @ 17:50:08
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0