absolut de bästa vännerna

har jag, och jag är seriös. det var hur mysigt som helst igår - såg "the notebook" - grinfilmen totalt.
men innan dess var det fullt ös medvetslös (nästan) i köket.

vi hade gjort ordning vacker dukning och liksom tagit fram allt vi skulle äta och så, men vad händer?
jo ljuset fattade eld - i själva hållaren, och ingen märkte det, förrän lite senare då lina tittade dit och sa, jag kommer inte ihåg riktigt men det var ungefär - det brinner fast ett annat uttalande.
av en ren händelse kliver vi alla tre upp från stolarna - och jag sa liksom att vi måste ju släcka den.
tog upp mitt vattenglas (de andra drack dricka så jag var den enda som hade vatten i närheten) och sa: "är det nu jag ska hälla?" haha, dum fråga, och lina och eve samtidigt sa : "jaa?"
jag hällde - vilket jag ALDRIG skulle gjort, för just då blev det världens låga, när den första droppen prickade ljusets låga blev det en lite explosion så vattnet flög över hela köket - jag trodde jag blivit blind och var bara glad över att jag har allt hår kvar och ser ändå bra, och lina flög bakåt och ja, vad trodde grannarna?
sedan trodde vi att hela taket (som är vitt) blivit svart., men det gick bra trots allt.
lågan släcktes ändå av vattnet på något sätt - men sedan var man i chock. sjukt, jag tror jag ska bli brandman?

efter det blev det film då, sedan spelade vi kortspel hela natten lång - eller till halv två ungefär. fick avsluta det hela med att äta mackor - hade ju bara söta saker i magen så ojoj!

världens bästa grejer har jag fått också, såå snygga och braa och gooda! sitter här och äter godis :D mums, så snälla flickor. och tröjan var suverän, satt perfekt, jag måste vara världens lyckligaste som har en sådan snäll kompis, som kan storlekar och allt :D haha, det är perfekt. och ögonskuggorna fick jag också, och hårgrejor och allt! jaa, tack så mycket :D

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0