av tjuvtitt.blogg.se

HAR DU NÅGONSIN?
Ätit sushi:
Nej
Stått på scen: Vältigt många ggr, i olika sammanhang - mest sång
Blivit dumpad: Japp, en gång
Varit ihop med någon som varit otrogen: Det tror jag inte
Klättrat på berg: Haha, jag på ett berg? knappast
Sett vita huset: Den dagen...


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt: Varmt
Svart eller rött: Svart på kläder.
Regn eller snö: Snö tror jag?
Rosor eller tusensköna: Rosor :P Ljusrosa utan taggar - det är min melodi
Vår eller höst: Vår är skönast, Höst är mysigast
Historia eller vetenskap: Historia! Helt klart :P
Matte eller engelska: Engelska


MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Ja
Vet den om det: Ha, vilket skämt. Det gör han tusen ggr om
Gillar någon annan dig just nu: Mm.
Vad tittar du på hos en man: Humor.

INOM DE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
Haha, jo med människor i berusat tillstånd.
Kramat någon: Jaaa, alldeles nyss min lillebror, men även halva släkten igår!
Kommit sams med dina föräldrar: Vi bråkar inte.
Bråkat med en kompis: Usch nej!


GILLAR DU ATT

Ge kramar: Jag älskar att ge kramar - mysigast!
Ge massage: Nää men usch haha, ingen frågar heller för alla vet att jag är sämst på det
Gå promenader i regnet: Mysigast? Ja


ÖVRIGT
Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, var i uppsala och myste.
Svär du för mycket: Jag svär aldrig!
När duschade du senast: Igår - men snart igen!
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Jag har inga byxor på mig
Vilken färg har dina underkläder: Svarta, lila
VIlken låt lyssnar du på just nu: Yesterday - från idol
Vad är bredvid dig just nu: Dataspel, haha, jag sitter inte i mitt rum denna gång :P

Hur ser ditt skrivbord ut: Clean, björkfärgat från ikea

Vad var det sista du åt: Två mackor med skinka och potatissallad + godis

Vem vill du spendera resten av ditt liv med: He knows, det räcker.
Har du en lavalampa: Ha, vadå 1900 talet?

Hur är vädret just nu: Soligt som alltid ;)
Vad gjorde du igår natt: Dansade eller natten till igår, sedan inatt var det bokläsning och telsamtal!

Vem pratade du sist med på telefon: Victor.
Vad gör dig glad: Roliga skämt, pinsamheter och trevliga människor!


Vart skulle du vilja du åka...

för att shoppa: New York

för att festa: Stockholm

för att ha sommar: Turkiet är mysigast
Vill du ha barn: Absolut!
Vad ska dom heta: Det vet jag, tralalala. Men det är en fördel att trycka ut dem först :P


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0