borta

hela dagen -. skriver imorgon!

11 sep. det är pinsamt ändå, varför i hela friden fortsätter man inte att ha tyst minut i skolorna och lite överallt, jag menar människorna som dog då, har väl knappast uppstått. nää jag förstår det ej, mycket deprimerande, och ja..


men annars vann jag minigolfen på 53 slag - haha, detta har aldrig i hela mitt liv hänt mig och jag har aldrig varit gladare - MOT KILLAR DESSUTOM! de körde aldrig sista banan för att jag satte spik på den, + 4 till. 5 spikar på 18 hål, ursäkta mitt skrytande - men sist jag körde minigolf hade jag 79 ;P jag menar, det sitter i generna, hela familjen spelar golf :P haha. till och med minstingen på snart 9 år.

8 dagar kvar till födelsedag :D

Kommentarer
Postat av: alex

Haha, mitt rekord är nog 79, jag har lyckats få över 100 slag en gång. Men det är så det ska va ;)

2006-09-12 @ 17:42:50
URL: http://alexistheshit.blogg.se
Postat av: kaptenen

folk dödas nästan varje dag av olika attentat världen om, men inte har vi tysta minuter för alla dessa offer. tycker att det räcker att vi har hedrat offren och deras anhöriga i WTC-attacken genom våra tre tysta minuter vi hade (skolor och kanske lite överallt?) årsdagen efter attentatet.
men det är ju bara min åsikt.
rock on!

2006-09-13 @ 14:40:07
Postat av: Malin

alex: haha men jag menar ju det ;) det är ju perfekt!!! som sagt, det är mitt rekord också, jag förstår verkligen INTE hur detta gick till, var det verkligen JAG som spelade i denna ljuva sinnevärld? var det inte i idévärlden? filosof? ja visst.!

kaptenen: det är fritt fram för åsikter och roligt att läsa - keep up the good work!

2006-09-14 @ 17:31:01
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0