brännbollsturnering

vad kan man säga? vårt lag var taggat till tusen och ändå åker vi ut första matchen.
(nu ljuger jag, det var nämligen så att vi taggade till att förlora - för att få åka hem snabbare - otroligt dumt, jag ville verkligen gå vidare - i alla fall spela minst TVÅ matcher.)

"Malin, om vi sätter dig som brännare förlorar vi snabbare" alltså taktiken var väl helt och hållet rätt, men det var bara det att det gick ändå över förväntan och ja, men vi förlorade ändå! ;)

nu har jag varit med mor och lillebror och handlat - (godis=)!) när vi kom ut dök två människor på mams och gav henne en ros - var bara det att dessa två (3 - elvy stod bakom) kommer från socialdemokraterna och det förstod vi lite senare.

jag får ändå inte rösta - tack mamma för att du födde mig 19:e och inte 17:e OSMART!
(men spela roll - :P )

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0