dagen i sig

börjar med att man vill somna om, och så är denna dag igång. riktigt illa men ja, thats life.
efter en halvtimme av snooze klev jag äntligen upp.
på med dagens:
- levi's stuprör
- knallrött längre linne
- röda skor
- röd basker med inslag av svart
- svart midjekort dragkedjejacka
- svart cardigan
- grå väska


sedan så efter den kära skolan blev det jobb direkt - hann inte mer än att komma hem, lägga in plättar i micron, göra mackor, ta ut plättarna, sockra, äta allting, ta glasstrut som efterrätt och byta om, sedan bar det iväg till work work.

och jag kom hem lite innan halv nio, måste skriva plugg nu, direkt på direkten, men det är ju trots allt top model,
jag som vill se fling också - det är klockan 0.20 inatt, tack? jag ska ställa väckaren, får se om jag vaknar.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0