det var du och jag mot världen

vilken dag - hur pigg som helst på morgonen - och även i skolan, men sedan vid lunch, ajaj!
haha, jag ska inte skriva det nu, men ja, se där!

nu har jag ingenting för mig faktiskt - jag fruktar rättskunskapen, ska kanske kanske kanske läsa några meningar,
förövrigt har jag trulat i mig det mesta av godiset jag fick av linas family (tack z och larsan) plus ja, vad ska man säga - happy new year. det blir trevligt!

mams och paps är de bästa i världen och det är alltid mysigt att äta middag en hel familj, jag saknade dock e.

dagens outfit:
- svarta highwater byxor
- skoletter
- leopardmönstrad tshirt med puffärm
- svart väst med stor knapp
- svart cardigan (dock inte på mig)


jag vill ha mina gucciglasöögon tack ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta vilka underkläder du har på dig istället ;) de skulle ju förgylla min dag. Puss

2006-09-26 @ 19:39:19
Postat av: Malin

haha, näärru så roligt ska vi inte ha det ;)

2006-09-26 @ 21:00:03
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0