en lista till:

1. Var hittade du den här listan? vet ej faktiskt ;P
2. Var är dina föräldrar födda? här omkring - där jag nu bor!
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? typ allt, detta är den nya :P har dock fortfarande inte word och pp medmera.

4. Vilken är din favoritrestaurang? jag gillar den där i sthlm, men kommer tyvärr inte ihåg namnet.

5. När badade du i en pool senast? i turkiet ;P 40-45 grader, njaa, jag älskade det och vill tillbaka nästa år!

6. Har du varit med i någon skolpjäs? typ varje år i grundskolan, sedan blev det bara sånguppträdanden och lucia.
7. Hur många barn vill du ha? 2-3 st, förr var det absolut 3 men nu känner jag att 2 räcker gott och väl ;P jag har hellre så många jag kan ta hand om och ge dem vad de vill ha :D

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? usch-musik! :P
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? det har redan varit och ja, jag fick ju inte rösta - just det! jag fyllde ju TVÅ DAGAR EFTER VALET! daaaah.
10. Vad har du för TV-kanaler? de flesta, älskar att ha alla på mitt rum också ;P
11. Har du åkt moped någon gång? jaa, jag hade en, eller har, eller jag vet inte?! den är -ler- rosa ;P
12. Har du busringt någon gång? faktiskt inte. haha. :P jag vågar aldrig ringa till någon så hur ska jag kunna våga busringa?
13. Har du fått felparkeringsböter? nej inte det heller!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? det skulle aldrig falla mig in!
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? det måste vara alanya. tror jag? eller är cypern längre bort? kanske, isf fig tree bay! ;P
16. Har du en egen trädgård? vi har det med familjen svar JA, mycket bra trädgård faktiskt :D

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? kalle anka satt på en planka. men julaffton lääeeett janne långben och husvagnen :P

18. Kan du alla orden i nationalsången? men klaaart! här är man född och kan man den inte på arton år är det oförskämt!
19. Badkar eller duschkabin? badkar - eftersom vi har duschkabin!
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? just my luck! otroligt bra film, annars the notebook! alltid bra :D
21. Favoritpizza? usssch vad äckligt det är! godis JATACK!

22. Chips eller popcorn? Popcorn - mums, men krydda - alltid!

23. Vilken färg på läppstift använder du? har aldrig läppstift - däremot ljusrosa glans och sådana saker!

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? va?vad är det ?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? jag tror inte det, nej!
26. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin ;P wweeeo. äpple gör ont i halsen!

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? emma, på subway! ;P haha mycket gott!

28. Favoritchoklad? marabou daim! ;P
29. När röstade du senast? i skolvalet?
30. När åt du en hemodlad tomat sist? usch vad äckligt - aldrig hänt!
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? njet, eller jo, minigolf - men fick dock aldrig någon pokal - skam!
32. Är du bra på matlagning? hmm, är stolt över min köttfärssås!
33. Klarar du att tanka själv? det återstår att se
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Njet, varför?
35. Pepsi eller Coca Cola? kan inte dricka dricka.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? njaa, väst på ica!
37. Vad var det senaste du handlade? idag, skor - småsaker och sådant kul!
38. Har du kräkts offentligt? nej
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken LÄÄEETT!

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? o jaaa, :P absolut!
41. Har du ringt något betalnummer? neej inte vad jag vet ;P eller jo, eller njae.
42. Kan man vara vän med sitt ex? det är jag ett levande bevis på!
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? typ morfar för X antal år sedan :P haha, men nu är han frisk minsann! annars mor när hon födde bebisen (9årsedan) :P
44. Hade du mycket hår som liten bebis? haha, det var hur mycket som helst och kolsvart också för den delen! blääccch.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? alltför tråkigt.
46. Vad har du i din väska? plånbok, hårspray, läppglans (-er - massor!), nycklar, mobiltelefon, sminkväska, läxböcker, en annan pocketbok, vantar(?), paraply(?), basker, solglasögon, alvedon, ipren, nässpray*2, godis, tuggummi, låsnyckel och ALLT!
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? kramar min nalle oändligt många ggr.
48. Vad är du tacksam för idag? att jag äntligen är 18 år ;)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0