en relativt bra dag

efter många om och men har jag insett att jag haft värre dagar så denna är klart godkänd.

tips?
köp niveas produkter - gällande skönhet/smink. hur bra som helst!
köp även isadoras nya höstkollektion i sminkväg - det mörkgröna runt ögonen! klart snyggast! mörkgrön kajal är en tiopoängare som är här för att stanna (åtminstone några veckor till)
silversmycken får man aldrig nog av, investera i ÄKTA silver så slipper du få bronssmycken efter bara några dagar. även guld är snyggt absolut! jag skulle så gärna vilja passa bra i guld men men. så kan det gå!
vit kajal innanför den undre fransraden är otroligt snyggt och är perfekt för dig med små ögon, det öppnar upp dina ögon på ett bra sätt, köp en lite dyrare för bättre hållbarhet och gör därför inte som mig som köpte en för 19,50 well, jag har klarat mig hittills ändå :P

det var allt. godnatt ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0