grattis mamma

jag vill kunna lägga in bilder - men det har skitit sig, kommer så småningom!!
kameran vill inte fungera..

i alla fall blev mor hur nöjd som helst, jag hade köpt en jättesnygg tajt svart klänning, en grå tshirt/tröja med puffärm även den, tre st långa coola halsband - en svart remväska, ett "snow of sweden" halsband, och en glasgrej med värmeljus och massa grejer,

sedan fick hon golfklubba, 10 fett stora röda rosor - och en weekend, tre st solceller dvs trädgårdslampor, en stor glasskål med lila på från bodanova - svindyr!, och lite till!

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA - Du är kanon!

nu väntar gäster - och min femtimmarssömn skulle ha varit längre känner jag .P ajaj

Kommentarer
Postat av: tessi

åh, hon måste vara himla nöjd :D

2006-09-23 @ 11:52:49
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Malin

tessi: det var så roligt att se att hon blev så glad som hon blev :D weeeei!

2006-09-23 @ 12:09:17
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0