MIN FÖDELSEDAG

idag är det den 2:a september, och ja, detta innebär att det är 17 dagar kvar till min födelsedag, dvs jag fyller år SAMMA dag som det är elitseriepremiär. haha, sjukt braa ändå, då blir det hockey på kvällen! yess!

på tal om det, min far skulle iväg och spela golf igår, det var en golftävling på "foppas" golfbana. well, jag trodde att det var en helt vanlig tävling vilket det ABSOLUT INTE var. haha, han spelade ju mot varenda hockeyspelare i MODO, nästan i alla fall, sundström, timander, hedman well, you name it!
i alla fall var även kent forsberg med, och pappa blev så tajt med honom, satt där och diskuterade, sedan kunde han väl varit tyst istället för att ha frågat: "Hur står det till med Peter nu då?" VILKEN PUCK frågar en sådan fråga till världens kändaste hockeyproffs? haha, jaja, det är pappa det.

sedan åt de middag och pappa satt mitt bland de alla där och diskuterade och hade trevligt, det hela slutade med att han blev fyra i tävlingen o fick ett par snygga solglasögon och en snygg modohockeytshirt! WELL, jag är stolt :) haha, pappa är även han glad, "Nu kan man ju heja på kent på stan" ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahahahah men stefan äger ju

2006-09-02 @ 15:00:15
Postat av: Malin

Lina: hahaha, eller hur! pappa är ju GALEN! jag säger då det, jag kommer inte nämna att det var min far för någon där :P haha.

2006-09-02 @ 16:37:44
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Linn

Det där med födelsedagen ska jag komma ihåg! Själv har jag bara 11 dagar kvar till min, haha :)

2006-09-02 @ 22:26:24
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Malin

Linn: Haha, men taacK! och jag ska försöka komma ihåg din då också ;) 13:e vaa? :D

2006-09-02 @ 23:02:28
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0