och dagen fortsätter

med att jag läser denna ljuvliga bok, olala, den är klockren!
nere serveras kaka - dvs hallon/blåbär till vaniljsås, och om man säger såhär;
JA TACK!

sedan rullar allting på, min lillebror är överlycklig gällande alla hockeyträningar som börjat - på riktigt, vilket känns riktigt bra med tanke på att hans framtid är säkrad gällande NHL och att han ska dela med sig så mycket som möjligt - han har redan (vid nio års ålder) lovat mig en mycket snygg rosa bil!
jo jag tackar ja :P

outsiders är på tv och det tittar jag ALDRIG på :P

däremot har jag kommit på hur jag ska göra för att kunna borsta mitt hår. Äntligen har det återfått sin kvalité som förstördes i turkey. tjolavipp!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0