orientering 2006

 nej men är det inte victor som är ute på vift? ;)

Jag kan säga såhär att orienteringar förknippas med väldigt mycket saker, en del förknippar det med konditionsträning, andra friluftsliv, en del kanske rent lokalsinne, medan andra ja, förknippar det med helt andra saker.

Förra året var faktiskt intressant, inte nog med att personen jag orienterade med dvs. victor och jag var ute längst av alla var en sak, men det att när vi kom tillbaka flinade alla lärare och de var helt inställda på att vi hade gjort, ja en sak.
Men victor hade flickvän (observera. HADE, som om det skulle ha stoppat oss :) ) och vi garanterade lärarna att inget sådant hade inträffat, med blinkblink i ögonen!
(nog för att det hade varit ganska kul men, ja nog om detta)
Fortfarande tänker vår lärare det om oss, och ja, jag skulle nog gjort detsamma.
Vi orienterar på för fullt tillsammans, eller ja, orienterar och orienterar ;), så hade jag varit lärare hade jag nog också trott något annat, men hey se där se där ;P

- somliga kan helt enkelt inte släppa taget och inse att man är ute ur bilden!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0