så underhållande kväll

jag har aldrig varit med om något liknande, och hade jag haft på camen nu så hade ni fått se ett stort smile - rakt av HELA DAGEN LÅNG! eller nästan, i alla fall denna kväll!

plus att jag stod upp vid sminkbordet och skulle böja mig ner, slår i "bar"stolen med min haka och AJ vad ont det gjorde, nu har jag ett ärr där och det började såklart blöda. :P haha. jag är bra smidig alltså!

mattips idag:
- korv, grillade
- mos
- pasta, makaroner
- krydda
- ketchup!


det är nog bara jag som tycker om den där blandningen ändå så ja, ni gör som ni vill :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Nästan lika smidigt som när jag släppte bildörren på min kind och fick ett stort jävla blåmärke som inte gick att sminka över..
Det är smällar man får ta ibland ;)

2006-09-27 @ 22:43:56
URL: http://beasblogg.blogg.se
Postat av: Malin

Bea: ajaj, det måste ha gjort riktigt ont! men jag menar ju det, ibland är man klumpigare än andra rent ut sagt!. Hoppas det gick bra ändå :P jag har sminkat över mitt lite lite nu :P

2006-09-28 @ 06:30:12
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0