släkt!

haha, det är så otroligt roligt! nu är liksom alla här,
människor från alla stammar och folk, och en bil till kom precis nu

en unge/bebis som är världens sötaste har intagit sin position, framför våra spegelgarderober i hallen! haha, där sitter han och beundrar sig själv, :P
jag har gått och blivit fotograf för alla, eftersom INGEN vill knäppa kort - men vad gör man inte för friden i huset! iofs vad får man för det - alla klagar på att de inte vill vara med!

nu tror jag att buffén startar och den lär aldrig glida i mål, jag kommer ihåg pappas 40årskalas förra året och vi åt som om det inte fanns någon morgondag - det lär bli likadant idag! haha.
sjukt

jaja, jag har det kanon! och alla andra här också :D


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0