tv- dag

jaa det kan man säga. jag gillar när det är sådär återkommande avsnitt över hela dagen, såsom idag - topmodel! då behöver man inte vänta veckor mellan utan får reda på allting på samma gång! yes!

sedan börjar skärgårdsdoktorn igen idag. reprisstart vill säga, synd bara att man sett alla de där avsnitten och kan de nästintill utantill, kan tänkas pga min box.

ska du säga, har premiär idag och DE ÄLSKAR jag verkligen, även one tree hill.


och jag som skulle plugga idag, det får bli på tisdag. bara det att religionen och filosofin ska vara läst till imorgon. och jag har böckerna i skolan, men smart som jag nu denna gång var läste jag det i tors/fredags. yes. då slipper man under helgen :D


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0