www.asos.com

Peep Toe Patent Platform in the style of Nicole Richiedessa skulle jag verkligen vilja ha, om jag kunde gå i dem?
Ankle Strap Flat Point in the style of Sienna Millera la sienna miller - helt enkelt klockrena, och de ser till o med sköna ut. men ska det vara spets därfram än? fundersam...
Ankle Tie Patent Pump in the style of Mischa Bartonjag har en liten kärlek till platta skor, med tanke på min längd (170) så känner jag att platt på jorden är kanon! men som sagt, höga klackar är helt klart vackrast och mest kvinnligt. ibland slår även jag - till.
Leopard Print Ballet Pump in the style of Kate Mossklassikern - som alla bör ha i sin garderob vid det här laget, dock inte jag själv faktiskt.

Kommentarer
Postat av: debora

Asos har verkligen makalösa skor! Särskilt de längts ner, utsökta ballerinor..

2006-09-03 @ 19:37:59
Postat av: Malin

debora: jaa, helt klart! de är klockrena, rent ut sagt :D

2006-09-03 @ 21:29:54
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: julia

Alla var verkligen jättefina, spec de omtalade "Louboutinheels" :)

2006-09-16 @ 14:33:02
URL: http://juliaohlsson.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0