DRIVING MALIN

image736Hur många gånger ska jag behöva skriva och säga att jag fullkomligt ÄLSKAR att ha körkort. Jag ÄLSKAR att köra bil. Det är det bästa jag vet, förutom Victor då, men han är oftast med. Jag brukar även ha en förmåga att dra på mig skor och jacka snabbt som bara den och springa ut till bilen för att hinna först till ratten. Tack! Jag brukar vinna:)

Idag har vi tagit det lugnt - NOT! Världens häktigaste dag. Den började med frukost - gott, sedan foto-tittning i en timme, sedan barndomen. Efter det gjorde jag mig iordning till filmen som Victor hjälpte mig att spela in filmen till projektarbetet. Den blev bra? Nej. Haha, men nu bryr jag mig inte. Det är klart i alla fall och han gjorde världens bästa insats. Efter filmen åt vi mat och sedan städade vi och skurade bilen. Den blev otroligt bra.

Nu på kvällen bjöd jag på glass och vi fixade internet på min bärbara. Snart fika tack. Älskar dig Victor. <3

Kommentarer
Postat av: MALIN

Tjenare Malin. Är du redo för fest nu på fredag:D, jag hoppas att du har fixat mycke sprit;)/ Kungen

2007-04-11 @ 10:31:32
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: MALIN

haha, EMIL du är galen ;) Smart att du postar från MALIN också! ALDRIG, det blir inget av det hela - glöm din drööööm söta du.

2007-04-11 @ 21:03:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0