LISTA

Ditt namn: Malin
Längd: 170 cm
Spelar du något instrument: Absolut piano
Vem är snyggast: Victor
Vem vet mest om dig: Victor :) Vi avslutar varandras meningar
Vad vill du ha just nu: 725 miljarder kr i sedlar
Vilka sjukdomar har du: Ingen faktiskt,  
Fobier: Mörkrädd, om det är en fobi?

Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: O jaaaa, det bästa!
Åsikt om jultomten: Aldrig sett den riktiga
Vill du gifta dig: Ja tack
Tycker du att du är attraktiv: När jag har gjort något bra.. :P
Din hårfärg och frisyr: Blond, har varit page en gång i tiden - nu på utväxt
Skolväska just nu: Rosa nikebag, har så mycket med mig...

Har du glasögon:
Ja, men framförallt linser
Hur ser din plånbok ut: En svart stor med spänne fram
Favorittv-program: One Tree Hill eller Greys
När ska du festa nästa gång: Vid studenten :)
Vad köpte du senast: Jag fick ett armband, ett silverhårband och två grejer från den grå nallen av Victor
Hur mycket pengar har du: Jag har haft mer
Hur svarar du i telefonen hemma: Hallååååå eller Malin
Senast kramat: Min älskling som åkte hem.
Vem sov du hos senast: Victor, igår
Stjärntecken: Vem bryr sig? Jungfrun
Ögonfärg: Blå, gröna

Kroppsform:
Stor rumpa i allafall :P
Kall favoritdricka: Vatten
Varm favoritdricka: USCH!
Alkoholhaltig favoritdricka:  Hatar alkohol, får man hata?
Säger ofta: "Jag får PANIIIIK" med tanke på att jag alltid stressar upp mig själv utan anledning
Saknar du någon: Ja, det gör jag. Många.
Du fikade senast: Igår
Senast sedda film: Igår "Lögnens pris" eller "Girl next door"

Hur känner du dig nu: Pigg
Kan du laga mat: Ja pannkakor
Vad pluggar du: Ekonomi
Vad tycker du om fötter: De är bra att ha när man går
Är du smart: Njaee.
Snarkar du: Nej, det tror jag inte? bara när jag är täpp i näsan
Är du aktiv i skolan: Jag gör det jag ska
Lesbisk: Nej!
När och varför grät du senast: Några dagar sedan i Victors famn. Vet ej varför.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0