LÖRDAG = SHOP TIL YOU DROP?

När jag vaknade denna morgon var jag så djuriskt trött, haha. Victor fick kliva upp själv med tanke på att han skulle iväg och jobba. Fem minuter efter när han duschat klev jag upp. Trött! Åt frukost och skjutsade sedan min underbare älskling till jobbet. Just nu väntar jag på min familj som ska hämta mig och sedan ska vi ut på staden och efter det hem till mammas lillebror som fyller 25 år. Ska bli riktigt skoj :P

Efter det åker jag hem och ikväll kommer V då han slutat jobba. Jag saknar honom redan, jobbiiigt.

Gårdagens shopping:
- Skor till studenten
- Grå tubtop
- Svarta solglasögon - skitsnygga!

Dagens klädsel:
- Ny jacka, trekvartsärm
- Vit A-linje klänning med fickor
- Skor plus väska
- Bruna linser = Ingen syn. Dessa är verkligen helt uppanvända.

Igår var det faktiskt roligt på femtiodagars. Tack älskling för att det är du och jag mot världen.


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0