SJUK?

Idag har jag inte mått bra på hela dagen. Det bara drog sig i magen och efter jag ätit mat var jag tvungen att åka hem. Mår inte alls illa eller så men jag har så ont så ont. Illa! Istället för att vara på lektionerna, plugga matte hade jag gärna velat göra med tanke på att jag har matteprov imorgon, så åkt jag hem. Victor skjutsade hem mig. Jaha, nu måste jag bara i allafall kolla igenom litegrann. Sedan ska jag kolla med PA och efter det lite med redovisningen som jag egentligen skulle göra idag - får göra det imorgon istället.

Ikväll är det bra program på tv:n..

Jag har funderat på det här väldigt länge och jag vill så gärna blogga om snygga saker, kläder och allt vad det är, men jag har ALDRIG tid. Förstår det inte, så när vi flyttar någonstans blir det nog mer tid över. I hope.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0